bip.gov.pl
A A A K
SmodBIP

oferta pracy

30.07.2024

 Dyrektor Zespołu Szkół im. Marii Skłodowskiej-Curie
w Szczawnie-Zdroju ogłasza konkurs na stanowisko urzędnicze
Samodzielny referent ds. kadr

Nazwa i adres jednostki
Zespół Szkół im. Marii Skłodowskiej-Curie
ul. Kolejowa 2
58-310 Szczawno-Zdrój
Tel./faks 74 843-26-07

Określenie stanowiska urzędniczego – Samodzielny referent ds. kadr
1. Wymiar czasu pracy – 0,5 etatu
2. Zatrudnienie od 01.09.2024 r.,
3. Rodzaj umowy – umowa o pracę,
4.Wynagrodzenie ustalone zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 18 marca 2009 r.
sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. 2021, poz. 1960 ze zmianami) oraz
regulaminem wynagradzania ZS.


I . Wymagania niezbędne (związane ze stanowiskiem Samodzielny referent ds. kadr):
• posiadanie obywatelstwa polskiego;
• posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych;
• posiadania kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na określonym stanowisku
• brak prawomocnego skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
• wykształcenie co najmniej średnie i 5-letni staż pracy lub wykształcenie wyższe i co najmniej 4- letni staż pracy.
• posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na stanowisku Samodzielny referent ds. kadr,
• posiadanie nieposzlakowanej opinii.

II . Wymagania dodatkowe (preferowane - podlegające ocenie w ramach końcowej selekcji kandydatów):
• praktyczna znajomość zagadnień kadrowych (minimum roczna praktyka w obszarze administracyjno- kadrowym);
• dobra znajomość przepisów prawa pracy, przepisów ubezpieczeń społecznych, oświatowych
i samorządowych oraz Karty Nauczyciela;
• biegła znajomość pakietu MS Office,, programu kadrowego PROGMAN,PŁATNIK, programu SIO, programu sprawozdawczego GUS;
• samodzielność, obowiązkowość, dokładność, punktualność, kreatywność, komunikatywność, umiejętność sprawnego podejmowania decyzji, umiejętność pracy na stanowisku, a także
w zespole, wysoka kultura osobista.

III . Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
• obsługa kadrowa, archiwizacja dokumentacji;
• prowadzenie wszelkich spraw wynikających ze stosunku pracy i spraw emerytalno-rentowych pracowników;
• sporządzanie sprawozdań o zatrudnieniu i wynagrodzeniu do GUS, SIO;
• wydawanie zaświadczeń, legitymacji służbowych i innych dokumentów dla pracowników szkoły;
• prowadzenia całości spraw związanych z nagradzaniem, wyróżnianiem, awansowaniem
i karaniem pracowników oraz spraw związanych z odpowiedzialnością dyscyplinarną pracowników;
• prowadzenie ewidencji zwolnień lekarskich pracowników szkoły;
• prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy;
• opracowanie planów urlopu pracowników administracji i obsługi;
• prowadzenie rozliczeń czasu pracy pracowników administracji i obsługi oraz sporządzanie harmonogramu dyżurów dla pracowników obsługi;
• organizowanie i nadzorowanie pracy pracowników obsługi;
• weryfikacja kwalifikacji kandydatów i załatwianie wszelkich spraw związanych
z zatrudnieniem, zwalnianiem, trwania zatrudnienia;
• prowadzenie spraw z zakresu szkoleń i podnoszenia kwalifikacji pracowników administracji;
• obsługa merytoryczna ZFŚS;
• obsługa związana z zatrudnieniem osób niepełnosprawnych oraz sporządzanie sprawozdania do PFRON-u;
• przekazywanie akt spraw zakończonych do zakładowego archiwum;
• przestrzeganie dyscypliny pracy, Regulaminu Pracy i wszelkich przepisów dotyczących bhp
i p/poż.;
• wykonywanie obowiązków pracowników samorządowych;
• wykonywanie poleceń i zadań zleconych przez Dyrektora szkoły - bezpośredniego przełożonego;
• sporządzanie wniosków do PUP o roboty publiczne, prace interwencyjne, staże; refundacja dotycząca robót publicznych, prac interwencyjnych; organizacja szkoleń BHP, badań lekarskich pracowników;
• prowadzenie dokumentacji i sprawozdawczości dotyczącej doskonalenia zawodowego;
• przeprowadzanie kontroli wewnętrznej na zlecenie Dyrektora Szkoły i inne prace zlecone przez bezpośredniego zwierzchnika i głównego księgowego.

IV . Wymagane dokumenty:
1. Na dokumenty aplikacyjne składają się:
• list motywacyjny;
• curriculum vitae;
• kserokopie świadectw, certyfikatów o ukończonych kursach, szkoleniach, itp.;
• kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie (oryginały do wglądu);
• kserokopie zaświadczeń, certyfikatów o ukończonych kursach, szkoleniach, itp.;
• kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności (oryginały do wglądu);
• kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
• oświadczenie kandydata o braku prawomocnego skazania za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego;
• oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie;
• informacja o ostatnio dokonanej ocenie pracy lub opinia o pracy osoby ubiegającej się o stanowisko;
Oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia.

2. W razie posiadania - dokumenty potwierdzające osiągnięcia zawodowe np.: uzyskanie nagrody, wyróżnienia itp.


V. Termin i miejsce składania dokumentów
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonej kopercie w siedzibie Zespołu Szkół im. Marii Skłodowskiej-Curie przy ul. Kolejowej 2, 58-310 Szczawno-Zdrój lub za pośrednictwem poczty w terminie do dnia 16.08.2024 r. do godz. 12,00 z dopiskiem „ Konkurs na stanowisko samodzielny referent ds. kadr”. Dokumenty złożone po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
W przypadku dokumentów wysłanych pocztą, decyduje data wpływu oferty (nie data stempla pocztowego).

Inne informacje.
1. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Zespołu Szkół jak również Starostwa Powiatowego w Wałbrzychu.
2. Dokumenty zawarte w nadesłanych ofertach nie będą zwracane.

Regina Marciniak
Dyrektor Zespołu
Szkół im. M. Skłodowskiej-Curie
W Szczawnie Zdroju

Opublikował: Jolanta Semeniuk
Publikacja dnia: 30.07.2024

Dokument oglądany razy: 581
« inne aktualności